123 456 7890

SJK:n kausikortit tulivat myyntiin maanantaina 25.11. ja kortteja on mennyt jo hyvää tahtia. Keräsimme muutamia usein kysyttyjä kysymyksiä, helpottaaksemme entisestään asiointia uuden Lippu.fi -operaattorimme kanssa. Perusinformaation kausikorteista, voit lukea aiemmasta uutisesta, tästä linkistä.

UKK – FAQ

Voinko maksaa kausikorttini kulttuuriseteleillä tai muilla vastaavilla maksutavoilla?

Kulttuuriseteleillä ja muilla vastaavilla maksaminen onnistuu SJK Shopissa tästä päivästä lähtien (avoinna arkisin klo 9-17). Maksutapoina käy Smartum, Eazybreak, ePassi, TyKy-setelit sekä Edenred. Lisäksi Lippu.fi verkkopalvelussa on sovellettavissa kaikki Lippupisteen tarjoamat maksuvaihtoehdot – aina verkkopankista osamaksuun.

En ole saanut sähköpostia, jolla uusin kausikorttipaikkani?

Massapostina lähetetyt viestit eivät aina läpäise palomuureja ja lähetetty posti saattaa olla sähköpostipalvelimen roskapostikansiossa. Jos sitä ei löydy sieltäkään, voi syynä olla vanhentunut sähköpostiosoite tai kirjoitusvirhe. Näissä tapauksissa kannattaa olla yhteydessä Lippupisteen palveluun sähköpostitse tai puhelimitse. Muista mainita sähköpostissa aiheena SJK 2020, niin sinua palvellaan nopeimmin. Huomioithan myös, että sähköposti kortin uusimisesta koskee vain Pääkatsomo-, Eteläkatsomo- ja Perhekatsomopaikkoja, joissa on fyysisesti oma istumapaikka. Kannattajakatsomossa ei ole numeroituja paikkoja, joten kortin uusimisen voi tehdä suoraan Lippupisteen palveluissa tai SJK Shopissa.

Voinko vaihtaa vanhan katsomopaikkani uuteen?

Kyllä, jos kyseessä on kausikortin uusiminen. Jo ostettua kauden 2020 kausikorttipaikkaa ei voi vaihtaa verkkokaupassa tai SJK Shopissa. Mikäli kuitenkin haluat vaihtaa paikkasi, tulee olla yhteydessä sähköposti– tai puhelinpalveluun. Muista mainita sähköpostin aiheena SJK 2020 ja sinua palvellaan nopeammin.

Paikka jonka haluaisin on verkkokaupan mukaan varattuna?

Tällä hetkellä kaikkien vanhojen kausikorttilaisten paikat ovat varattuna uusimista varten ja vapaana on vain aiemmin vapaana olleita kausikorttipaikkoja. 31.tammikuuta tulee myyntiin kausikorttipaikat joita ei ole lunastettu edelliseltä kaudelta.

Miksi ei ole kombokausikorttia? (SJK ja SJK Akatemia)

Operaattorimuutoksen nopeasta aikataulusta johtuen, aloitimme kausikorttimyynnin SJK:n edustuksen kausikorteilla. Vuoden alusta alkaen ne on mahdollista päivittää kombo-kausikortiksi, jolla pääsee myös Akatemian Ykkösen otteluihin. Tiedotamme tästä mahdollisuudesta tarkemmin joulukuun aikana.

Haluan kausikortin nyt heti, miten toimin?

Lippu.fi verkkokaupan Wallet-mahdollisuutta hyödyntämällä saat kausikortin sähköpostiisi välittömästi ostotapahtuman jälkeen. Wallet-palvelussa et saa fyysistä korttia, vaan se on sinulla sähköisessä muodossa. Muoviset kortit toimitetaan 18.12. mennessä SJK Shopiin, josta kortit ovat noudettavissa SJK Shopin aukioloaikoina.

Olin mukana kaudella 2018 alkaneessa kampanjassa, miten toimin nyt?

Kaikki kaudella 2019 ”Tehdään se yhdessä” -kampanjassa edelleen mukana olleet olivat kannattajapäädyn kausikorttilaisia. Ja he saavat nyt tuon Kannattajapäädyn kampanjaedun aina kauden alkuun asti. Uusille tämä etu on voimassa vain ensimmäisen viikon.

Miksi mainoksessa kausikortin hinta näyttäisi olevan eri kuin Lippupisteen verkkokaupassa?

Kausikorttien hintaan lisätään automaattisesti lippuoperaattorin palvelumaksu, joka on Lippu.fi:n kohdalla 5€ / kausikortti (muovikortti & wallett)

Mistä saan apua, jos minulla on ongelma kortin tai sen ostamisen kanssa?

Lippupiste palvelee sähköpostitse ongelmatilanteissa, osoitteessa: kausikortti@lippu.fi. Mainitse viestin otsikossa SJK 2020, niin saat vastauksen nopeammin. Puhelinpalvelun numero on: 0600 41 31 41. (Puhelun hinta 2€/alk. min + mpm/pvm). Avoinna ark. 9-16, juhlapyhät suljettu. MyösSJK Shopin henkilökunta
avustaa asiakkaita aukioloaikoina heidän kysymyksissään ja ohjeistaa tarvittaessa Lippu.fi:n verkkokaupan käytössä.

HUOM! Kausikorttien hinnat eivät sisällä Lippu.fi:n toimituskuluja.