SJK:ssa maanantaina työt aloittanut myynti- ja markkinointijohtaja Joni Vesalainen SJK TV:n haastattelussa. Haastattelussa Vesalainen kertoo omista näkemyksistään, joilla Suomen jalkapalloilu ja erityisesti SJK saadaan nousuun. Sekä millä keinoin saavutetaan hänen asettamansa 5000 katsojan katsojakeskiarvo kauden 2020 lopuksi. SJK TV tapasi Vesalaisen hänen toisena SJK-työpäivänään OmaSp Stadionilla.
Vesalainen on itse entinen jalkapalloilija ja koripalloilija, joka pelasi koripallossa jopa maajoukkueessa. Hän oli mukana Suomen kaikkien aikojen koripallosaavutuksessa, vuonna 1981 pelatuissa B-nuorten EM-kisoissa Kreikassa. Suomi pääsi turnauksessa pronssiotteluun, mutta jäi lopulta neljänneksi.
Oman peliuran jälkeen Vesalainen toimi valmentajana, muun muassa oman pojan ja tyttären joukkueissa sekä aloitti myyntitehtävät lentopallon puolella. Lopulta tie vei Jyväskylän JYP:n jääkiekkoseuran myyntipäälliköksi ja myöhemmin Veikkausliigaan nousseen JJK:n toimitusjohtajaksi. Hän on työskennellyt parikymmenvuotisen urheilubisnesuransa aikana, jääkiekon SM-Liigan markkinointijohtajana sekä Rauman Lukon ja Mikkelin Jukureiden myynti- ja markkinointimiehenä.
Urheiluseurojen yhteiskuntavastuu on hänen sydäntään erityisen lähellä ja aikoinaan JJK:ssa hän toi ensimmäisenä Suomen urheiluun pinkit pelipaidat, rintasyöpätietoisuutta levittävän Roosa-nauha päivän kunniaksi. Myöhemmin useammat seurat Suomessa ovat seuranneet tuota mallia.