Seinäjoen Jalkapallokerho ja Gabriel Oksanen ovat purkaneet hänen pelaajasopimuksensa hyvässä yhteisymmärryksessä. Oksanen siirtyy sopimuksen purkamisen myötä takaisin Yhdysvaltoihin jatkamaan pelaajauraansa.
Oksanen siirtyi SJK:hon kaudeksi 2024 ja pelasi reilun kahden kauden aikana pääosin SJK Akatemiassa Ykkösliigaa, mutta otteluita ehti kertyä kymmenen kappaletta myös edustusjoukkueen mukana Veikkausliigassa.
Kiitos Gabriel panoksestasi SJK:ssa ja menestystä uusiin haasteisiin!