Seinäjoen Jalkapallokerho ja Emil Ingman ovat päättäneet purkaa hänen pelaajasopimuksensa hyvässä yhteisymmäryksessä. Talvella 2026 Seinäjoelle siirtynyt 19-vuotias Ingman ehti edustaa alkukauden aikana SJK Akatemiaa kolmessa Ykkösliigan ottelussa, joissa hän teki kaksi maalia.
Kiitos Emil ja menestystä uusien haasteiden parissa!